Wednesday, March 12, 2008

Storm in Aachen?

Beobachten Sie bitte (Attention please..)
The weather forecast predicted that there would be storm in Aachen today. A lot of people were pretty scared and decided to stay at home. The weather was not very friendly. It drizzled and then stopped and drizzled again.

The news in the radio and newspaper kept announcing about the storm at 2 pm until 7 pm. Until 5:37 pm nothing has happened. No storm! Only drizzled!
But it will be raining in Aachen until next Monday. What a day! :(

5 Comments:

Blogger Emaknya Bunny said...

hati hati jeng...jangan main disekitar tiang listrik hahahahhaahah

cuaca di sini malah cerah setiap hari hihihihi

6:02 PM  
Blogger Theresia Maria said...

Di Holan rabu kemarin kecepatan angin ampe 100km/jam...yang lagi bangun rumah juga batu bata pada terbang...

10:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

*liat comment Tiwie*..sumpeh gw tatut bener dengerin suara angin kek hantu gitu..mana pas nyetir tuh angin msh lumayan kenceng..mobil gw sampe ongglek2 kek wayang golek hihihihihihiii

7:13 PM  
Blogger Jessica Ng said...

stormnya jadi ngak? serem kali yah chirs, secara gue belon pernah alami gitu, kalo lihat di film holliwood gitu, mati listrik terus ada hantunya..apalagi kalau pas jumat 13,seremmm,hahaha*korban hollywood*

2:37 AM  
Blogger Xty said...

melong ---> takuuuuuuuuuuuuut gue long, mana berani :S

tiwi ---> kita di sini kayaknya sama jeng, gile nih cuaca

yulia ---> gue juga takut jeng yulia

jessica ---> woi sesama dilarang menakut-nakuti wekkkk

11:53 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home