Monday, January 09, 2006

Natalia

When i moved to my new apartment, i forced my besta en jess to buy me new plants as gifts (lol). on xmas eve, jess came to me with a very cute little poinsettia. "merry xmas babey, en this is your present for your new home!!" jess gave me the little poinsettia.

"Thank you babe. Very nice of you," haha of course i forced her to buy one (lol).
I was thinking for a while. What should i name her?!?! Mell came out with "Natalia".
Yeah why not? she was here on xmas eve and she is a xmas thing...so she is Natalia.

she is getting bigger now (although a little bit), en here she is when reaches "big" (the top right pic)

8 Comments:

Blogger dian decante said...

chris ! lo apain si poinsetia sampe subur n growth gitu ? gue punya dah mampus ! aje gile susahnya merawat poinsetia. infrom ye

9:04 PM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

cuman kasih minum aja ama air, trus ganti tempat yang lebeh gede, kalo pupuk minta ama mell alias nyolong kikikikikikiki

7:53 AM  
Blogger Iwok said...

Chris, bingung ya dgn Soe Wok Gie? setelah film Gie released, temen gw canda2an : nama lo gw ganti ya jadi Soe Wok Gie biar kerenan dikit.
Trus temen gw, gw julukin Soep Hok Gie. gitu ... jadi kaga ada hubungan apapun sama the fame Soe Hok Gie. hehehehe ga bingung lagi kan?
Anyway, nulis buku juga Chris? ntar minta copy-an nya ya atu. gratis! hehehe

9:54 AM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

wah ini nama kok hok wok jadi kalo baca hampir sama..hmm jadi loe hok = wok cool hehehe
iye gue lagi nulis buku ttg kisah gue en temens gue (fiksi en nonfiksi), kalo udah selesai, loe dapet gratis....baru 4 chapters

10:15 AM  
Blogger dian decante said...

ooo...pantes. aku suka lupa nyiram. gak diganti tempatnya, gak dikasi pupuk pulak

7:52 PM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

astafirullah, pantas aja tuh poinsettia mati...kalo pun maseh idup pasti panjang umur en diberkati Tuhan

8:39 PM  
Anonymous Meli Be said...

mawarkuh juga makin cantik dan makin banyak kuntum2 kecilnya ihh gemesin...isabelle-kuh makin hari makin cantik :x

5:33 AM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

isabelle et natalia,,,, hmmmm apa hubungannya? sodara gitu??? wuahhahaaha beda mak bapak yah

4:37 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home