Monday, March 06, 2006

Dia

Dia yang pernah aku cintai
Dia yang pernah aku tak cintai
Dia yang pernah mencintai
Dia yang pernah disakiti

Dia datang padaku suatu hari
Dia datang membawa cinta sejati
Dia datang untuk dicintai
Tetapi ternyata....

Dia tidak sejati lagi
Hancur hatiku untuk kali ini

9 Comments:

Blogger Ang Tek Khun said...

Oooooohhhhhhhhhhhh....

2:40 PM  
Blogger dian decante said...

dia yg kucinta, membagi cintaaa....gaun biru pengantin, untuk apa dia belikan...gitulah kira2x lagunya nia daniaty.

oh malunya hati ini bila kuingat saat itu, kami hanya saling berpandang, terdiam terpakuuuu....dianya vina panduwinata

3:32 AM  
Blogger Bverly said...

Ganti aja Blog lho Dunia retak, udah tidak aku pakai kok,,hahaha

5:12 AM  
Blogger Iwok said...

duh si bronx jadi penyiar nih!
eh penyair ding!

6:28 AM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

ang >> :p

decante >> nia daniaty??? dumb as hell worse than a blonde

vina panduwinata....no comment

bev >> masya olloh!!! gue sih blom retak heheehe

iwok >> iya wok dua2nya

11:29 AM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

ang >> :p

decante >> nia daniaty??? dumb as hell worse than a blonde

vina panduwinata....no comment

bev >> masya olloh!!! gue sih blom retak heheehe

iwok >> iya wok dua2nya

11:29 AM  
Blogger Sisca said...

Dia tidak datang lagi..
Saatnya saya cari pengganti
tidak pakai hancur hati...

wakakakka

1:37 PM  
Blogger mee! said...

suwit suwiiitt!

5:02 PM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

sisca >> brava hehehehe iya recherce, recherce et recherce

ash >> switttt balik swit swit

4:18 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home