Friday, March 03, 2006

the power of LV



I dunno why asian gals love LV! They are really crazy about it!

There is one lady in our building who dresses like a monkey cos her hair just looks like a monkey show one. She always puts really thick make up. He hehe she is like 50 ish.

One day she came into the elevator with her LV bag of course! She stood steadily showing off her LV in the left hand. I looked closer. It's the limited edition handbag designed by the japanese designer. And it's fake huahahaha. Huahahhahaha ..............

9 Comments:

Blogger Zilko said...

LV tuh merk toh?? Kirain penyanyi tadinya... :) Huehuehue... :) Maklum, gatau yg gitu2an... :D

12:31 PM  
Blogger Celine-Lotuz said...

el lo vi made in yeshi kakakakakak

12:36 PM  
Blogger Sisca said...

Wakakak..makanya jangan sok Paris, disini kalo pake yg palsu dan sialnya kena swepping..bisa menjerit bayar denda :)

4:20 PM  
Blogger mee! said...

di mangdu seabrek tu. kalo pinter milih dan nawar bisa dapet yang bener-bener persis! gw sih cinta backpack ehehehe...

5:05 PM  
Blogger dian decante said...

masyaolloh...bela2xin amat pake LV. gue drpd palsu,mending pake kantong kresek deh haha..wah bagus tuh di perancis, sis. didenda ! biar gak ada keluaran palsu.

6:48 PM  
Blogger Iwok said...

gw sih tetap setia dengan tas pinggang. (woy!!! elo kan cowok wok!)
Jangan sewot dong, gw kan cuman share disini. ya kan Christ?

6:21 AM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

zilko >> gendeng! dasar iko

mell >> kakkakkakak nite-mare LOL wuakakakka

sisca >> sama kayak jepun tadak ada yg palsu

ash >> pake nawar wuakakakkakk jangan mao ash

dian >> gue jua mending kresek daripada lv dari nite-market wuakakakka

iwok >>wuakkakak iwok, kalo loe pake lv ....so g*y oopps becanda dot com

2:30 AM  
Blogger Bverly said...

LV???!!!! oh my God, i like it!!!!maksudnya LeVerly kan???!!!

3:46 AM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

wuakakkkakkkakak mao nya loe bev hehehe

4:59 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home