Monday, September 11, 2006

911










In memory of the terrorist attack on Sept 11, 2001.

To all victims : RIP.
To the family : We are all be with you
To the terrorists : Go to hell where you belong there!!!!!!!!!!!!!!!!
(Images : grabbed from Google)

12 Comments:

Anonymous mata said...

tentang terorisme
apapun alasannya

1:53 PM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

bunuuuuuuuuuuuuuuuuh wekkk

2:11 PM  
Blogger dian decante said...

wah iya, today tgl 11. tak ingat i

to ll the terorists, go to gang dolly !!

1:27 AM  
Blogger xuxu said...

ndak terasa sudah 5 tahun...
tiap lihat klip pesawat yg nabrak gedung, perasaan jadi bergidik lihat orang yg nekad seperti itu...

3:53 AM  
Anonymous zilko said...

setuju!!! Aku paling sebel sama orang yg membunuh orang lain yg nggak bersalah dengan alasan agama, dll. Emang agama ngajarin untuk membunuh orang?? Dasar... :( :(

5:29 AM  
Blogger Celine-Lotuz said...

osama bin laden belum pensiun :D

7:45 AM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

jeng dian >>> woalah kok isa lupa ish jeng :S welcome to the dolly world :S

xuxu >>>> stupid shit DOH iya nih gue juga ngeri....

zilko >>>> setubuh eh setujuh,,,,,no reason to take others' lives ..damn ppl

melong >>> bakalan mati tuh...mati mengerikan aka mengenaskan hueeg

11:13 AM  
Blogger Biru said...

ga terasa udah 5 thn yg lalu yah :) tp kaya masih kmarin kejadiannya

2:05 PM  
Blogger Tiwi said...

kenapa gak bunuh diri aja tuh teroris daripada ngebunuh orang lain!

7:07 PM  
Blogger Iwok said...

komen buat teroristnya juga : Semoga cepet mampus! bagaimanapun caranya.
Chris, ada ide buat matiin tu teroris? gw ikutan dong? hehehe

6:18 AM  
Blogger pussyNfriends said...

bush n isreal r the real terrorist.bin laden is just their right handman(scapegoat,pariah)

10:55 AM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

biru >>> hanya org yg berhati nurani yg berani mati utk gituan

miniez >>> cos they are selfish!

iwok >>> hore iwok!!!!!!!!!!
ada taruh bom di vantat nya :D ikutan gak...tapi bahaya lho :D

pussy >>>>> ummm laden is more dangerous than any other anacondas

7:29 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home