Sunday, August 20, 2006

Repulse Bay


RockYou slideshow | View | Add Favorite

Tujuh Belas Agustus Taon Empat Lima kakakakaka

We went to Repulse Bay to swim. One guy was killed by the speedboat on the other side of the beach. we just knew it after we went home and watched the news. Repulse Bay is a very nice beach and clean.

Oh by the way, there were many visitors from China. Mostly, they were with high-heels jeans :O Can they walk? Some gals were with flamenco dresses :O

18 Comments:

Anonymous zilko said...

Hallo, wah koq kayanya ada dendam kesumat ya sama orang2 Cina daratan?? :P

3:40 PM  
Blogger dian decante said...

di spore waktu aku ke pantai ngerayain family day, pake stocking, jeng. item. sumpah. rok mini, high heel and stocking item

4:30 PM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

zilko >>> masa sih ??? gak ahhh :D cuman dendam bayangkara kakakaka


jeng decante >>> samaaaaaaaaaaaaa pake stocking yg ampe knee lagi, gue ampe hueeggg ini sih coklat jeng gila

7:27 PM  
Blogger [ M.i.s.s U.n.p.e.r.f.e.c.t ] said...

ahahahhahha,mungkin kaga pernah liat pantai non :P...dikaww maklum lahh,lol.

btw,nice swim suit loh *Merdekaaa!!!*

9:30 PM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

iya kali...gak ada di china kakkakakak

thank you....Merdeka!!!

10:58 PM  
Blogger Tiwi said...

Merdeka!
fotonya bikin ngiri, di sini hujan terus sih, gak bisa ke pante.

11:29 AM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

Merdekaaaaaaaaaaakakakkakaka
kata cintah, germany juga ujan trus :S membosankan kakakakka

1:50 PM  
Anonymous ario dipoyono said...

Merdeka... peh foto ne...

5:39 PM  
Anonymous Hazelnut said...

i love bouncy healthy bossom lolz

wats flamenco say??

6:00 PM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

ario >>> Merdeka!!!! kelamaaan nih kakkakaa


hazzy >>>> LOL dunno hahahhaa

9:19 AM  
Blogger Celine-Lotuz said...

wuakakakakakakaakakak mereka salah tujuan kali mpok..maksudnya mo ke mall eh nyasar ke pantai kakakakakakak

btw,gue kesel...pada batalin ke pantai :((

eitssssss bikininya kerennnnnnn ;;) kirimin satu donk :P

hmmmmm "toket" tambah gede ajah =)) teguling2

1:07 PM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

kok batal long? napa ? dibatalin agik kakkakakak kidding :D

baru tahu melong akkakakkakka

7:02 PM  
Blogger PuSSy N FriendS said...

yes very sexy like inul.regards 2 ur friends in that blue bikini.uhlala.

7:56 PM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

kakkakakakak yeah totally FBI=fans berat inul kakkakakkaka i will i will

1:55 PM  
Blogger Biru said...

aih aih yang lagi berpantai ria -bikini baru lagi huh-

jeles bu :(( disini dah ga ada matahari,mo bikinian di pantai bisa jadi ikan sarden hahah bekuuuu

12:43 PM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

iya nih..cuaca lagi bagus, terik lagi :D

:( solly...sama di jerman juga, ujan terus katanya...gimana ntar gue huuuuu jadi sarden ntar woaaaaaaaaaaa alamak lari

5:43 PM  
Blogger Sisca said...

Jeng, seksinya dirimu, putih mulusss..*ampe ngecess*

7:42 PM  
Blogger The same gal from the Bronx said...

kakakkaka makanya gue mao ke pantai biar kena sunshine..cihuuuuuuy jadi tan gue :D

8:06 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home